Thursday, December 11, 2008

**gAjI bUtA**

Hola...aku tengah bosan tahap petala kelapan kat dlm ofis ni. aku dah setelkan story utk konsumer minggu ni...tp mesin nak preview tape penuh r plak...nak tggu turn aku bejanggut r coz diorang sume buat story news...kene bg diorang setel dlu coz nak cepat.

Aku ni dok r melangut kat PC ni mentenet sambil dengar lagu. memang makan GAJI BUTA sungguh aku ari ni. Tadi siap kuar pegi titiwangsa amik akak aku yg baru sampai dari pahang n trus anta ke KLCC. dia nak ke langkawi flight kul 6.55 pm...so dia menyopping r dlu. pas anta dia aku balik ofis...lepak kat kantin sejam lebih pastu naik ofis.

Aku pun setelkan r story aku lagik half...tetiba akak call suh amik kat KLCC nak anta dia ke KL sentral plak. aku pun kuar r lagik...jalan jam tahap gaban coz ari ni selangor cuti...nyusahkan betul diorang nih...diorang yg cuti apsal r memenuhkan KL ni...kul 3 pun bleh jam...hayam tul. sejam lebih baru akku sampai KL sentral...tu pun belum lagik nak balik ofis smula...ujan plak tu.

Balik ofis diorang cbuk wat story parlimen plak...tepaksa r aku tunggu lg...entry ni r hasil drp penat lelah aku menunggu...hehehe...kesian kat synergy bayar gaji buta aku ari ni....

No comments: