Monday, December 15, 2008

HECTIC WEEK!!!

Tiz week gonna be the most hectic week for me... AIMAN!!! cepat la baik!!! huhuhu.... aku punya colligue, si aiman sakit. so dia mc 5 6 ari kot. untuk konsumer ni dah la aku ngan dia je BJ...huhuhu.

Aku memang kesian kat dia. Tapi aku pon kesian kat diri aku sendiri yg kene buat sume VT untuk tx minggu ni. Sumenya ada 3. sebenarnya boleh je aku setelkan sume tu tp.... tiz week gak r aku kene setelkan year ender aku yg panjangnya 30 minit tu.

Year ender aku ni basically rangkuman setahun isu2 yg ada kaitan ngan pengguna. isu paling hangat tahun ni of course la HARGA MINYAK. huhuhu...aku kene buat tajuk berat tuh. untuk topik tu 10 minit...lg 4 tajuk 5 min each. yg lain tu aku x kisah ngat tp bab2 minyak ni aku pening sket. too many info n numbers utk di'summerise'kan. skang untuk topic ni aku baru buat 4 min. tu pun baru je cite sampai rebat tunai.



belum lg nak cite sal gov start turunkan harga yg setakat ni dah 7 kali (baru tadi gov anta press release turun lagik 10 sen start esok - 16/12/08) plus harga minima yg diorang nak announce next week. uwaaaaaaaa!!!! sakit kpala!!! cane aku nak pendekkan sume tu pun aku xtau la.
Plus... tiz thursday is my sister's engagement day. uwaaaaa!!! aku ngan mak aku mastermindnyer. so at least aku kene amik cuti 3 ari. so...aku kene setelkan sume in tiz 2 days... mapus aku


tp tengah2 pening ni pun aku nak hupdate gak blog aku nih.hehehe...tak serik2.

No comments: