Tuesday, December 23, 2008

mEdIA nIght


Rasa cam dah lama je aku x hupdate blog aku ni. hehehe. lately macam2 benda baru aku join semenjak jadik reporter ni kan. Ujung2 thn ni biasanya ministry banyak yg wat media night utk menghargai jasa media yg banyak cover xtvt diorang.

Biasanya ada makan2, lucky draw n award (ala2 academy award gitu). minggu lepas aku pegi media night KPDNHEP n Kementerian Pertanian & Industri Asas Tani.

Kat KPDNHEP bernama-tv menang kategori program pengguna n wartawan tv terbaik. tp bukan aku la. hehehe.

Kementerian pertanian plak xde menang ape2...:-D

Sblum ni aku xtaw ape2 pun pasal award2 nih... diorang kata kene submit penyertaan... so thn depan aku nak try r anta...cuba nasib...kot2 sangkut mana2 kan...hehehe. kat bawah ni gambo2 masa function tuh... ;-)
Geng Bernama-TV
from left: kak netty, aku, ibu & kak zura
Geng bernama-tv lagik
from left: c.din, azrin, aziman & farhan

aku ngan kak netty



3 no yg x bertuah...yg aku bengang tu..no 107 & 108 dpt plak...:-(


aku ngan no aku yg x bertuah

4 comments:

Cik Warna-Warni said...

cane aku ley tak xtau ko ade blog nih makcik??? tetiap ari keje aku dok melawat dari satu blog ke satu blog...malangnyer aku sendri malas nak wat blog..bukan pe, aku tau mest blog aku maha bersawang nant..hahaa..tapi tgk le azam taun baru aku nant kot2 aku rajin nak memblog gak...heee

rosbtv said...

hehehe...aku baru je menjinakkan diri dlm bidang blog nih...masa mula2 wat blog ni aku pon x cnfm bleh update slalu ke x..stakat ni ok lg la.tp kadang2 lupa gak...hehehe

Cik Warna-Warni said...

itu ler pasai nyer..aku da bape kali da wat blog nih tp jadik cam ko le..lupe username n pasword.. hahaa... buat masa ni aku lg suker jadik silent reader korang je le..

rosbtv said...

ok gak tu...at least ade org baca blog aku...hahaha.kalu x msti aku syok sendiri je.hehehe.ko pun wat r blog.