Tuesday, December 30, 2008

media boogie hunt

Last week aku join treasure hunt yg namanya media boogie hunt. UEM yg organised. aku join pon sebab geng 1 ofis yg register nama aku.

Treasure hunt ni tema dia 70's. nama pon boogie kan. 1st time join benda alah macam ni best gak la...soalan memang mencabar tahap petala kelapan yang aku pon xkan tepikir jawapannya kalu x discuss ngan org lain...totally mencabar minda la.

kalu soalan pasal current issues ni xpe la jugak. Ni soalan pasal 70's mana r aku tau ngat. lahir pon belum. kalu stakat lagu2 abba tu tau la sikit2. ni dah sampai zaman marilyn monroe...filem2, jenis2 dance...mampos aku xtaw.

Dia punya route plak memang aku kantoi. Nasib team dlm team aku, aku sorang je bukan orang KL. hehehe. Dari PJ kitorang kene g Taipan USJ then ke Cyberjaya, pastu ke Wangsa Maju and finally kat KL convention centre.

Nama team aku Hot Chocolate...pepun, kitorang dapat harungi semua challenge dgn selamat even x menang ape2 pun. kat bawah ni gambo-gambo yg diambik masa boogie hunt tu.

Hot chocolate. from left: aku, kak effa n kak netty...sorang lagik (izzati) dah balik.

Dalam kete kak effa yg digunakan utk travel.


Posing b4 balik.

2 comments:

Cik Warna-Warni said...

amacam jalan kat cyber ritue? ok tak i tunjuk jalan??haaa

rosbtv said...

ok...tq kat ko.sempat jugak r kitorang round2 cyber 3 4 kali b4 aku kol ko tu.hehehe.